Jak vybrat a nakoupit zboží
Faktura ke zboží
Záruční list
Doručení a platba za zboží
Co znamená skladem a kdy zboží dostanu
Jak přebírat a zkontrolovat zásilku
Co dělat, když zboží dorazí poškozené
Co dělat, když zboží nefunguje, tak jak má a je potřeba ho reklamovat
Co dělat, když se mi zboží nelíbí a chci ho vrátit
Jak vybrat a nakoupit zboží
Jak vybrat zboží
V našem eshopu jsme pro Vás zboží přehledně roztřídili do kategorií a podkategorií. Pro bližší vyhledání můžete v jednotlivých kategoriích využít filtru v levé části stránky. Zatrhněte možnost Pouze skladem pro výběr produktů, které odesíláme co nejdříve.
Na stránce Vámi zvoleného produktu si prohlédnete fotografie, přečtete detailní popis, zjistíte jeho parametry. Děláme maximum proto, abychom u produktů zobrazili co nejvíce fotografií a informací od výrobce či dodavatele. Rádi zodpovíme k produktům Vaše dotazy. Není však v našich silách některé produkty rozbalovat, přeměřovat či fotit.
Jestli hledáte více produktů v podobném duchu, jejich výpis je uvedený ve spodní části stránky jako Produkty se stejným motivem. Pokud lze produkt koupit v různých obměnách, ve spodní části stránky jsou zobrazeny Další varianty.
Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na tlačítko Přidat do košíku. Zboží se do košíku uloží. Poté můžete eshop dále procházet nebo přejít rovnou k pokladně.
Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na ikonku Košík vpravo nahoře.
Jak vyplnit a odeslat objednávku
Máte vybráno vše, co jste chtěli? Tlačítkem Košík přejdete k pokladně, kde vyplníte doručovací a fakturační údaje. Po potvrzení souhlasu s našimi Obchodními podmínkami odešlete objednávku
K objednávce nám můžete připsat poznámku.
Jak objednávku potvrdíme
Jakmile objednávku odešlete, do Vaší mailové schránky dorazí potvrzení objednávky. V tomto potvrzení jsou veškeré informace o objednaném zboží, způsoby dopravy a platby a případné další informace.
Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů jste udělali překlep v emailu, opravíme Vám ho.
Jak objednávku zpracujeme
Po objednání objednávku zpracujeme. Zboží, které je skladem u nás, předáme Vámi zvolenému dopravci následující pracovní den.
Zboží, které není skladem u nás - je skladem u dodavatele či výrobce, zasíláme do 7 -10 pracovních dní.
Pokud máte v objednávce kombinaci skladových a neskladových položek, počítejte ze zasláním najednou, ve chvíli kdy budeme mít vše fyzicky u nás. Jestli máte zájem o rozdělené zaslání skladových a neskladových produktů, prosíme o vytvoření dvou samostatných objednávek.
Zvláštní kategorií jsou koberce, které jsou posílány přímo z velkoobchodního skladu. U každého koberce je uvedena lhůta dodání, o odeslání budete informováni přímo od dopravce a od nás emailem.
Po předání zásilky dopravci Vám na email zašleme fakturu a sledovací číslo zásilky.
Faktura ke zboží
Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte na email, který jste vyplnili v objednávce.
Pokud fakturu nemůžete najít, můžete si jí stáhnout ze stránky Sledování objednávky. Stačí zadat číslo objednávky a váš email.
Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.
Záruční list
K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí nákupní doklad (faktura), který jste od nás obdrželi emailem.
Doručení a platba za zboží
Jak zboží doručíme
Zboží můžeme doručit několika způsoby. Způsob dopravy si vyberete v pokladně.
- Doručení na adresu nebo do výdejního místa přepravní společností GLS
- Doručení na výdejní místa Zásilkovny
- Aktuální možnosti a ceník dopravy naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde
Jak zboží zaplatíte
Zboží můžete uhradit několika způsoby. Způsob platby si vyberete v pokladně.
- Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou. Rychlé, bez příplatku.
- Zboží zaplatíte dobírkou při převzetí. Rychlé, ale do určité hodnoty objednávky s příplatkem.
- Zboží zaplatíte bankovním převodem. Zboží odešleme až poté, co obdržíme platbu na náš účet. Informace k provedení bankovního převodu Vám zašleme emailem.
Aktuální možnosti platby naleznete na samostatné stránce doprava a platba zde.
Platba kartou
Zboží zaplatíte ihned v pokladně platební kartou. K platbám kartou využíváme 100% bezpečnou platební bránu GoPay.
Pokud Vám platba kartou neprojde, například nemáte povolené platby na internetu nebo na kartě nemáte dostatek prostředků, nezoufejte. Není potřeba dělat novou objednávku, dostanete od nás upozornění emailem, že objednávka není stále zaplacená a budete moci objednávku zaplatit znovu.
Případně je možné platbu kartou opakovat ze stránky Sledování objednávky, stačí zadat email a číslo objednávky. Poté kliknete na tlačítko Opakovat platbu.
Co znamená skladem a kdy zboží dostanu
Co máme skladem, to máme opravdu skladem
Pokud u zboží svítí zelený štítek Skladem a počet kusů, zboží máme opravdu skladem u nás v Chrudimi a je možné ho při nejbližší příležitosti odeslat. Počty kusů jsou vždy aktuální. Děláme maximum proto, abychom u produktů zobrazili co nejvíce fotografií a informací od výrobce či dodavatele. Rádi zodpovíme k produktům Vaše dotazy. Není však v našich silách některé produkty rozbalovat, přeměřovat či fotit.
Zboží, které je skladem u dodavatele
Pokud u zboží svítí žlutý štítek s dostupností Skladem u dodavatele, Na objednání, Na dotaz či podobné, věnujte prosím pozornost textu v tomto štítku.
Za jak dlouho objednávku vyřídíme
Pokud je zboží skladem, předáme Vaši objednávku dopravci do 48 hodin od objednání či zaplacení objednávky.
Pokud si objednáte zboží, které je u dodavatele, musíme ho objednat. Objednávky u dodavatelů realizujeme jednou týdně, zpravidla v neděli. Vaši objednávku pak vyřídíme do 7 - 10 pracovních dní.
Jak přebírat a zkontrolovat zásilku
Jak přebírat zásilku v Zásilkovně
V případě zřejmého poškození zásilky při přebírání tuto skutečnost ihned nahlašte obsluze na pobočce Zásilkovny.
Jak přebírat zásilku od GLS
V případě porušení zásilky tuto skutečnost nahlašte řidiči, který sepíše zápis o škodě.
Bezdůvodné nepřevzetí
Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.
Co dělat, když zboží dorazí poškozené
Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email
info@kidsparadise.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.
Co dělat, když zboží nefunguje, tak jak má a je potřeba ho reklamovat
Pokud zboží nefunguje tak, jak má, zboží nafoťte a zašlete nám fotografie na info@kidsparadise.cz spolu s popisem závady a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na opravě, výměně zboží nebo vrácení peněz (pokud se daný produkt už mezitím přestal vyrábět).
Formulář pro reklamaci ke stažení zde
Co dělat, když se mi zboží nelíbí a chci ho vrátit
Pokud chcete odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit, zašlete nám ho prosím na naši adresu spolu s čitelně vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy. Pokud budete zásilku vracet prostřednictvím České pošty, uvádějte vždy naše telefonní číslo 773 209 910 a email info@kidsparadise.cz. V opačném případě nezaručujeme, že se k nám Váš balíček dostane.
Zboží můžete vrátit do 15 dnů od doručení.